11.5
10:59

Οι τρεις που ανέβηκαν στην Α1

AEK1924.gr team
Οι τρεις που ανέβηκαν στην Α1

Ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα της Α2 Γυναικών και έγιναν γνωστές οι τρεις ομάδες που θα αντιμετωπίσει η ΑΕΚ την ερχόμενη σεζόν

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο λόγος για τα Θήρα, την Ηλιούπολη και τη ΣΑΑΚ Ανατόλια, οι οποίες τερμάτισαν στις τρεις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας στους τριες ομίλους τους πρωταθλήματος και θα πάρουν τις θέσεις του Ηρακλή Κηφισιάς, των Ιώνων και της Σταυρούπολης. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement