
Ο Δημήτρης Δέσπος τόνισε σε δηλώσεις του στη ΝΕΡΙΤ, ότι η φετινή ΑΕΚ χτίστικε στην αρχή της σεζόν για να ανέβει στην Α1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η ΑΕΚ χτίστηκε αυτά τα χρόνια για να ανέβει στην Α1. Όλα τα παιδιά ήρθαν στην ομάδα για να βοηθήσουν στην άνοδο και τελικά τα καταφέραμε με αρκετή δουλειά. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους», ήταν τα λόγια του ενός εκ των αρχηγών της Ένωσης.