
Εκτός από τον τελευταίο αγώνα της Ένωσης για την εφετινή σεζόν θα μείνει ο Νίκολις, ο οποίος δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει ακόμα τον τραυματισμό του και έτσι θα παρακολουθήσει το ματς από την εξέδρα της Ζωφριάς.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτή είναι η μοναδική απουσία που έχει να αντιμετωπίσει ο Βαγγέλης Ζιάγκος, καθώς όλοι οι υπόλοιποι παίκτες του βρίσκονται στη διάθεσή του και σίγουρα θα πάρουν χρόνο συμμετοχής στη φιέστα ανόδου της Ένωσης στην Α1 μετά από τρία χρόνια.
Βέβαια και ο Σέρβος θα βρίσκεται το γήπεδο και θα παρκολουθήσει τον αγώνα της ΑΕΚ, πανηγυρίζοντας στο τέλος μαζί με όλο το τιμ και τους φιλάθλους την άνοδο στην Α1.