
Η αποστολή της ΑΕΚ αναχωρεί σήμερα για τη Βέροια εκεί όπου θα αντιμετωπίσει το Φίλιππο με στόχο το δίπλό που θα “σφραγίσει” την άνοδο της στη μεγάλη κατηγορία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Βασίλισσα φιλοξενείται αύριο στο κλειστό της Βέροιας και στις 17:00 θα έρθει αντιμέτωπη με το Φίλιππο για την πρότελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α2 με στόχο τη νίκη που θα κλειδώσει και μαθηματικά την άνοδο στην Α1.
Η αποστολή της ομάδας με αρχηγό το Γιώργο Κατσαδήμα θα αναχωρήσει το μεσημέρι για την πρωτεύουσα της Ημαθίας. Να θυμήσουμε πως η Ένωση θα έχει για ακόμη μια φορά τον κόσμο στο πλευρό της έχοντας εξασφαλίσει 300 εισιτήρια για την αυριανή αναμέτρηση.