
Η Κηφισιά μέσω ανακοίνωσής της προχώρησε σε μία διόρθωση για τα εισιτήρια του αγώνα με την ΑΕΚ την Κυριακή (27/4).
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα είχε ανακοινωθεί πως στο ΟΑΚΑ θα πωλούνται στα εκδοτήρια, αλλά η ομάδα των βορείων προαστίων διευκρίνισε πως η διάθεσή τους γίνεται από τα γραφεία της Ένωσης στο Ολυμπιακό στάδιο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παίρνουν το εισιτήριό τους:
α. την Παρασκευή (10.00 – 17.00) και το Σάββατο (10.00 – 17.00) από τα εκδοτήρια του γηπέδου της Ριζούπολης
β . Την Πέμπτη (10.00 – 17.00) και την Παρασκευή (10.00 – 17.00) από τα γραφεία της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ
γ. Την Πέμπτη (9.00 – 19.00), την Παρασκευή (9.00 – 19.00) και το Σάββατο (9.00 – 19.00) από το κατάστημα FOCACCINO (Τατοϊου 90, Κηφισιά)
Δ. Την ημέρα του αγώνα από τις 14.30 μέχρι την ώρα έναρξης του παιχνιδιού από τα εκδοτήρια του γηπέδου της Ριζούπολης».