
Η Δήμητρα Γιακουμή προσπαθεί να ξεπεράσει το πρόβλημα του τραυματισμού της και να αγωνιστεί κανονικά στον τρίτο τελικό κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η έμπειρη αθλήτρια της Ένωσης προπονήθηκε το πρωί στο γυμναστήριο μαζί με τις υπόλοιπες παίκτριες της ομάδας, ενώ το μεσημέρι πήγε και για θεραπεία.
Παρά την Ανάσταση λοιπόν, η Γιακουμή συνεχίζει το πρόγραμμα που ακολουθεί, ώστε να είναι έτοιμη στον τρίτο τελικό.