
Σε ακόμα ένα ματς η ΑΕΚ έχει αρκετά παράπονα από τους διαιτητές παρά τη νίκη που πήρε στου Ζωγράφου κόντρα στον Φιλαθλητικό. Ένταση μετά το τέλος του ματς με τον Ζιάγκο να διαμαρτύρεται έντονα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έξαλλοι με το διαιτητικό τρίο της αναμέτρησης κόντρα στον Φιλαθλητικό είναι οι υπεύθυνοι της ΑΕΚ, οι οποίοι παρά τη νίκη δεν άφησαν να περάσουν στα ψηλά γράμματα τα φαλτσοσφυρίγματα που παραλίγο να στοιχίσουν στην ομάδα.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Βαγγέλης Ζιάγκος διαμαρτυρήθηκε στους διαιτητές και κάπου εκεί άναψαν τα αίματα, με τους Κιτρινόμαυρους να εξοργζονται με τους Παντελίδη και Σκούτα.