11.4
07:31

Εισιτήρια έξω από το κλειστό

AEK1924.gr team
Εισιτήρια έξω από το κλειστό

H AEK αθωώθηκε από το ΑΣΕΑΔ και το σημερινό παιχνίδι θα διεξαχθεί παρουσία του κόσμους της, με τη διοίκηση να εκδίδει ανακοίνωση για τον τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων για το αποψινο παιχνίδι.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Για το θέμα των εισιτηρίων τρέχουν οι άνθρωποι της Ένωσης μετά την απόφαση της τελευταίας στιγμής για αθώωση των Κιτρινόμαυρων για τα όσα συνέβησαν στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της δοίκησης οι οπαδοι της ΑΕΚ θα μπορούν να προμηθευτούν τα εισιτήρια του αγώνα έξω από το κλειστό του Ιωνικού και καλεί όσους θέλουν να βρεθούν στο γήπεδο να βρίσκονται εκεί μια ώρα νωρίτερα από την έναρξη του αγώνα.

Αναλυτικά:

«Ο πρώτος αγώνας για το γυναικείο πρωτάθλημα βόλεϊ ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον Ολυμπιακό, σήμερα στις 20.00 στη Νέα Φιλαδέλφεια, τελικά θα γίνει με κόσμο. Όσοι επιθυμούν να έρθουν στο κλειστό του Ιωνικού θα υπάρχουν εισιτήρια έξω από το γήπεδο, αλλά να είναι εκεί τουλάχιστον μια ώρα πριν».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement