
Η ΕΟΠΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές και τους βοηθούς τους, στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό το Σάββατο (12/4) στο κλειστό γήπεδο του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Παναγιώτης Νικολόπουλος και Νικόλαος Μόσχος θα σφυρίξουν την αναμέτρηση. Παρατηρητής του αγώνα θα είναι ο Σεραφείμ Πολίτης, επόπτες οι Φανή Οικονομοπούλου, Μαρία-Χριστίνα Χαμπιλού, Παναγιώτα Ράντσιου και Αργυρώ Δαλέκου, ενώ στη γραμματεία η Βασιλική Κυργιαλάνη.