
Οι υπεύθυνοι του γυναικείου τμήματος βόλεϊ της Ένωσης κατέθεσε έφεση στο ΑΣΕΑΔ για την τιμωρία της έδρας της στον πρώτο τελικό της Α1 κόντρα στον ΟΣΦΠ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το ΑΣΕΑΔ θα συνεδριάσει την Πέμπτη (10/4), και στην Ένωση θεωρούν ότι δύσκολα θα αλλάξουν τα δεδομένα.
Να θυμίσουν ότι η ΑΕΚ τιμωρήθηκε λόγω ενός καπνογόνου που άναψαν οι οπαδοί της στην 22η και τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου του πρωταθλήματος.