
Η ΑΕΚ πέρασε στους τελικούς των πλέι οφ και θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό με την αρχή να γίνεται την ερχόμενη Παρασκευή σε ένα ματς κεκλεισμένων των θυρών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα, η Μαρίσα Φερνάντεζ σκέφτεται ήδη τον πρώτο αγώνα και όπως έγραψε χαρακτηριστικά στο Facebook: «Κυριακή πρωί… σκέψης ΤΕΛΙΚΟΥ. Πάμε ΑΕΚ».