
Η ομάδα κ17 της ΑΕΚ επικράτησε με 3-0 του Ατρόμητου στην τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Αθηνών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι χωρίς να αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα πήραν ακόμα μια νίκη στο πρωτάθλημα και πλέον απομένει μόνο το εξ αναβολής ματς κόντρα στους Τράχωνες ώστε να τερματίσουν αήττητοι και πρώτοι.
Το σημερινό ματς πραγματοποιήθηκε στα Σπάτα, με την Ένωση να παίρνει ακόμα ένα «τρίποντο» με σκόρερ τους Αντωνίου, Καρβουνίδη και Κυριαζή.