
Το Σάββατο 14 Απριλίου αντί για την Κυριακή αναμένεται να υποδεχτεί η Ένωσης τον Αστέρα Βάρης στο ΟΑΚΑ. Διαβάστε στο AEK1924.gr τον λόγο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για λόγους τηλεοπτικούς το παιχνίδι της Ένωσης με την τοπική ομάδα της Βάρης θα μετατεθεί για το Σάββατο 14 Απριλίου αντί για την Κυριακή.
Την Κυριακή άλλωστε υπάρχουν αρκετά παιχνίδια της SuperLeague τα οποία θα έχουν τηλεοπτική κάλυψη και για τον λόγο αυτό η Nova πρότεινε να μεταφερθεί το παιχνίδι μία μέρα νωρίτερα.