
Τετάρτη θα πραγματοποιηθούν οι δύο τελευταίες αγωνιστικές του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής λόγω των εκλογών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα η Ένωση θα ταξιδέψει στην Κρήτη ώστε να αντιμετωπίσει τον Ερμή Ζωνιανών την Τετάρτη 14 Μαΐου, ενώ μια εβδομάδα αργότερα θα φιλοξενήσει στο Ολυμπιακό Στάδιο τον Πανναξιακό.
Αυτές θα είναι οι δύο τελευταίες αγωνιστικές του πρωταθλήματος και οι τελευταίες για την Ένωση στην Γ’ Εθνική.