
Ο Κόνραντ Γκούζντα αποχώρησε από το ματς με ενοχλήσεις στον πρώτο σετ ωστόσο όλα πήγαν καλά και επέστρεψε κανονικά
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο αθλητής της Ένωσης αισθάνθηκε πόνους στην κοιλιά κατά τη διάρκεια του πρώτου σετ και αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το ματς. Μετέβη στο νοσοκομείο όπου του έδωσαν φαρμακευτική αγωγή και επέστρεψε στο κλειστό της Γλυφάδας στο τέλος του αγώνα.