
Τα δέματα που συγκέντρωσε η Ερασιτεχνική ΑΕΚ από τους φιλάθλους της μεταφέρονται μέσω του Τομέα εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών στο νησί για να δοθούν στους κατοίκους που τα έχουν ανάγκη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά το δελτίο τύπου της Ερασιτεχνικής:
«Τα δέματα αγάπης και αλληλεγγύης των φίλων της ΑΕΚ τα οποία συγκεντρώθηκαν από την Ερασιτεχνική, «ταξιδεύουν» ήδη προς την Κεφαλονιά μέσω του «Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού» και του Τομέα εθελοντών Σαμαρειτών, Διασωστών και Ναυαγοσωστών. Προορισμός τους η ενίσχυση και η στήριξη των πληγέντων του μεγάλου σεισμού της Κεφαλονιάς σε δύσκολες ώρες που την έχουν τεράστια ανάγκη.
Η ΑΕΚ ευχαριστεί όλους όσους βοήθησαν με δέματα αγάπης και ενίσχυσαν το κοινωνικό προφίλ του συλλόγου και την διαφορετικότητα του για ακόμη μια φορά».