
Ο Δήμητρα Γιακουμή μίλησε για τη χθεσινή νίκη της ΑΕΚ κόντρα στον ΟΣΦΠ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Δήμητρα Γιακουμή μίλησε στο volleynews και τόνισε: «Δώσαμε τις απαντήσεις μας στον αγωνιστικό χώρο, μετά από δύο ήττες με τον Ολυμπιακό. Κερδίσαμε δίκαια, πιέσαμε αρκετά τον Ολυμπιακό, είχαμε και τη βοήθεια του κόσμου μας. Θέλαμε τη νίκη για την πρώτη θέση στην κανονική διάρκεια και το πλεονέκτημα έδρας, το οποίο με αυτή τη συμπαράσταση από τον κόσμο, που μας δίνει κίνητρο, δύναμη και παλμό θεωρώ θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο».