
Συνεχίστηκε και σήμερα η μετ εμποδίων προετοιμασία των παικτών της ΑΕΚ για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Ολυμπιακό που θα γίνει το Σάββατο στο κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» του Ρέντη για την 20η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Θεραπεία έκαναν οι Πέτρος Πέτρογλου (τενοντίτιδα στην ποδοκνημική), Κόνραντ Γκούζντα (ενοχλήσεις στον προσαγωγό) ενώ ο Γιάννης Αλεξίου, που βρίσκεται στο στάδιο της επιστροφής μετά από βαρύ διάστρεμμα, ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα. Η προετοιμασία θα ολοκληρωθεί αύριο με προπόνηση και στη συνέχεια με παρακολούθηση βίντεο από αγώνες του Ολυμπιακού.