
Οι Κυπελλούχοι χάντμπολ ξεκίνησαν το πάρτι για την κατάκτηση του Κυπέλλου από τον «Μπαρμπαλέξη» βασικό χορηγό του ΑΕΚ1924.gr.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η γιορτή ξεκίνησε από το απόγευμα για την ΑΕΚ και ολοκληρώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης με την ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ να κάνει την πρώτη της… στάση για φαγητό και γλέντι στον «Μπαρμπαλέξη». Οι Κιτρινόμαυροι δείπνησαν εκεί έχοντας βέβαια κάνει ήδη μια στάση στη Νέα Φιλαδέλφεια εκεί όπου αποθεώθηκαν.
Ο Γιάννης Αβρανίτης μαζί με τους παίκτες του αλλά και σύσσωμο το επιτελείο που απαρτίζει την ομάδα δείπνησαν στον «Μπαρμπαλέξη» και μετά συνέχισαν στην «Κίτρινη Γκαζόζα» εκεί όπου ο κόσμος τους περίμενε με ανυπομονησία για να συνεχίσουν τα πανηγύρια.