
Με παρέα την Κούπα… οι Μάγκες θα δειπνήσουν όλοι μαζί προκειμένου να γιορτάσουν τη μεγάλη νίκη και την κατάκτηση του Κυπέλλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε γνωστή ταβέρνα στη Νέα Φιλαδέλφεια θα δειπνήσει σύσσωμο το τμήμα χάντμπολ της ΑΕΚ προκειμένου να γιορτάσουν όλοι μαζί την κατάκτηση ενός ακόμη τροπαίου. Παίκτες, τεχνικό τιμ αλλά και ο Δημήτρης Λαζόπουλος θα γιορτάσουν οικογενειακά στην ταβέρνα του Μπαρμπα-Αλέξη.