
Σύμφωνος με τους συμπαίκτες του ο Τζούλιαν Τόρες, τόνισε πως ο αντίπαλος ήταν ανώτερος ενώ παράλληλα μίλησε για έναν αμφίρροπο τελικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κεντρικού της Ένωσης:
«Οι αντίπαλοί μας έπαιξαν πολύ καλά. Εμείς δεν μπορέσαμε να τους πιέσουμε περισσότερο στο σερβίς. Ο πασαδόρος τους ήταν πάντα σε καλή θέση για να βγάλει τη γρήγορη μπάλα. Έπαιξαν πολύ καλά το inside-out παιχνίδι και ό,τι έκανε τους έπιανε. Δυστυχώς εμείς δεν τα καταφέραμε. Ο τελικός θα είναι αμφίρροπος. Ο Ολυμπιακός έχει πιο έμπειρους παίκτες αλλά η Κηφισιά μεγάλη ψυχολογία, που πηγάζει από τις τρεις νίκες της μέσα στη σεζόν».