15.3
20:06

Νοβόσελατς: «Έπαιξαν καλύτερα από μας»

AEK1924.gr team
Νοβόσελατς: «Έπαιξαν καλύτερα από μας»

Ο πασαδόρος της Ένωσης έδωσε συχαρητήρια στην ομάδα της Κηφισιάς για την πρόκριση της στον τελικό του Κυπέλλου τονίζοντας πως παρουσιάστηκε καλύτερη από την ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

«Οφείλουμε να συγχαρούμε την Κηφισιά. Έπαιξαν καλύτερα από εμάς. Ιδιαίτερα στον πρώτο πόντο. Εμείς σήμερα αγωνιστήκαμε χρίς καρδιά και χωρίς μυαλό. Έτσι ήταν πολύ δύσκολο να πάρουμε το ματς. Ο Γιοβάνοβιτς έπαιξε πολύ καλά και μας έκανε μεγάλη ζημιά».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement