15.3
19:50

Τόρες: “Δε μπορέσαμε να τους πιέσουμε”

AEK1924.gr team
Τόρες: “Δε μπορέσαμε να τους πιέσουμε”

Σύμφωνος με τους συμπαίκτες του ο Τζούλιαν Τόρες, τόνισε πως ο αντίπαλος ήταν ανώτερος ενώ παράλληλα μίλησε για έναν αμφίρροπο τελικό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά οι δηλώσεις του κεντρικού της Ένωσης:

«Οι αντίπαλοί μας έπαιξαν πολύ καλά. Εμείς δεν μπορέσαμε να τους πιέσουμε περισσότερο στο σερβίς. Ο πασαδόρος τους ήταν πάντα σε καλή θέση για να βγάλει τη γρήγορη μπάλα. Έπαιξαν πολύ καλά το inside-out παιχνίδι και ό,τι έκανε τους έπιανε. Δυστυχώς εμείς δεν τα καταφέραμε. Ο τελικός θα είναι αμφίρροπος. Ο Ολυμπιακός έχει πιο έμπειρους παίκτες αλλά η Κηφισιά μεγάλη ψυχολογία, που πηγάζει από τις τρεις νίκες της μέσα στη σεζόν».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement