14.3
09:18

Tην Κυριακή επιστρέφουν οι Κοριτσάρες

AEK1924.gr team
Tην Κυριακή επιστρέφουν οι Κοριτσάρες

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ ταξιδεύει για το Ρέθυμνο όπου θα αντιμετωπίσει τον ΟΠΕΡ για την 21η αγωνιστική του πρωταθλήματος το Σάββατο (15/3).

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 Οι αθλήτριες της Ένωσης θα βρεθούν στο Ρέθυμνο για την προτελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος όπου θα αντιμετωπίσουν την τοπική ομάδα. Η αποστολή της ΑΕΚ θα ταξιδέψει αύριο το πρωί για την Κρήτη για τον αυριανό αγώνα, ενώ η ομάδα αναμένεται να επιστρέψει την Κυριακή καθώς δεν προλαβαίνει την πτήση του Σαββάτου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement