
Η ΚΕΔ/ΕΟΠΕ ανακοίνωσε τους διαιτητές που θα σφυρίξουν τις αναμετρήσεις του Φάιναλ Φορ του Κυπέλλου Ανδρών στην Καλαμάτα το ερχόμενο Σαββατοκύριακο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Η ΚΕΔ/ΕΟΠΕ ανακοίνωσε ότι οι διαιτητές που θα διευθύνουν τους αγώνες του Final 4 του Κυπέλλου Ανδρών στην Καλαμάτα είναι οι:
Μπαντιανίδης Χρήστος (ΣΥΔΠΕ Θράκης & Ανατολικής Μακεδονίας)
Γεωργουλέας Γιώργος (ΣΥΔΠΕ Αθήνας & Ανατολικής Αττικής)
Γεροθόδωρος Νώντας (ΣΥΔΠΕ Αθήνας & Ανατολικής Αττικής)
Μυλωνάκης Αλέξανδρος (ΣΥΔΠΕ Αθήνας & Ανατολικής Αττικής)
Παρατηρητής διαιτησίας στους αγώνες του Final 4 του Κυπέλλου Ανδρών θα είναι ο κ. Χρήστος Ιορδανίδης«.