
Οι υπεύθυνοι της μπασκετικής ΑΕΚ δεν θα μείνουν με σταυρωμένα χέρια, καθώς έχουν σκοπό να προσφύγουν στο ΑΣΕΑΔ, σχετικά με την ποινή που επιβλήθηκε στην ομάδα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών είναι υπερβολική τιμωρία για ένα ματς το οποίο κύλισε ομαλά και δεν συνέβη το παραμικρό στην κερκίδα.
Για το λόγο αυτόν οι υπεύθυνοι της Βασίλισσας έχουν σκοπό να προσφύγουν στο ΑΣΕΑΔ, προκειμένου να «ακυρώσουν» την απόφαση του αθλητικού δικαστή ή έστω να μειώσουν την ποινή.