09.3
15:40

«Με την ισοφάριση πάθαμε μπλακ άουτ» (vid)

AEK1924.gr team
«Με την ισοφάριση πάθαμε μπλακ άουτ» (vid)

Ο Βαγγέλης Πλατέλλας που έβαλε το νικητήριο γκολ της ΑΕΚ στο ματς με τον Ηρόδοτο μίλησε για τη νίκη της ομάδας αλλά και το χαμένο πέναλτι.Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις μέσα από την κάμερα του ΑΕΚ1924.gr

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Το σημαντικό είναι ότι κερδίσαμε, πήραμε τους 3 βαθμούς αν και δεν είμασταν καλοί. Όσο για το χαμένο πέναλτι είναι θέμα ψυχολογίας, δεν ξέρω και εγώ πως να το εξηγήσω. Πιστεύω ότι μπήκαμε δυνατά στο παιχνίδι αλλά με την ισοφάριση πάθαμε μπλακ άουτ και δεν λειτούργησε τίποτα σωστά.

Το σημαντικό είναι η νίκη και ότι στο τέλος ευχαριστήσαμε τον κόσμο μας.»

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement