07.3
16:39

«Να κερδίσουμε την ΑΕΚ για την 4άδα»

AEK1924.gr team
«Να κερδίσουμε την ΑΕΚ για την 4άδα»

Ο προπονητής της Κηφισιάς, Κώστας Αρσενιάδης, μίλησε για το παιχνίδι με την ΑΕΚ και τόνισε πως η ομάδα του θέλει τη νίκη για να μην μείνει οριστικά εκτός 4αδας και διεκδίκησης τίτλου.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η ΑΕΚ μας έχει νικήσει δύο φορές σε πρωτάθλημα και Λιγκ Καπ. Είναι καλή και δυνατή ομάδα η ΑΕΚ. Μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε αντίπαλο. Έχει ψηλή και έμπειρη ομάδα. Όλα τα αποτελέσματα είναι ανοικτά. Έχουν απομείνει τέσσερα κρίσιμα ματς. Αν νικήσουμε θα εξασφαλίσουμε την 4αδα. Με τέτοιο πρωτάθλημα δεν εφησυχάζουμε. Μας ενδιαφέρει πολύ η 4η θέση στο σημείο που έχουμε φτάσει. Ξεκινάμε ένα σερί δυνατών παιχνιδιών και μας ενδιαφέρει να παίξουμε σταθερό βόλεϊ ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Θα είναι σημαντική η διαχείριση των μικροτραυματσμών που έχουμε».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement