
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ μετά τη δεύτερη ήττα από τον ΟΣΦΠ επιστρέφει σήμερα στις προπονήσεις ενόψει του ματς της Κυριακής κόντρα στα Βριλήσσια
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά το δεύτερο «χαστούκι» στο Ρέντη η Ένωση επιστρέφει στις προπονήσεις, με τον Μανώλη Ρουμελιώτη να έχει δώσει ραντεβού με την ομάδα στις 5 το απόγευμα.
Οι Κιτρινόμαυρες έχουν ακόμα ένα δύσκολο ματς την ερχόμενη Κυριακή στις 20:00 κόντρα στα Βριλήσσια και ο νέος τεχνικός θέλει να έχει έτοιμες τις παίκτριες του και από αγωνιστικής πλευράς αλλά και ψυχολογικής.