
Η ΑΕΚ ενημέρωσε με ανακοίνωση της τον τρόπο που οι φίλαθλοι της ομάδας θα έχουν την ευκαιρία να συνεισφέρουν για την κατασκευή της «Αγιάς Σοφιάς», ωστόσο ήδη η «Δικέφαλος 1924» έχει μετόχους και είναι όσοι έχουν αγοράσει εισιτήριο διαρκείας
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για αυτές τις περιπτώσεις, ο αριθμός των μετοχών που θα λάβουν θα είναι ανάλογα με την τιμή που αγόρασαν το διαρκείας, αφού το 50% των χρημάτων προορίζονται για το Ναό.
Αν το ποσό αυτό δεν διαιρείται ακριβώς με το 10, τότε το μισό θα πηγαίνει στον κάτοχο του διαρκείας και της εταιρίας. Μάλιστα έχουν ήδη προσληφθεί άτομα για να ασχοληθούν με το συγκεκριμένο θέμα και να ξεκινήσουν επαφές με όλους τους κατόχους διαρκείας.