
Την ετοιμότητά της και το πάθος της να αγωνιστεί στο αυριανό ντέρμπι κόντρα στον Ολυμπιακό εξέδρασε η Φερνάντεζ μέσω σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η δημοσίευση της Φερνάντεζ:
«Είμαι έτοιμη για αύριο, θέλω να παίξω, έχω ανάγκη να παίξω αυτό το ματς. Αν θες να είσαι νικητής θα πρέπει να δουλεύεις, να σκέφτεσαι και να εμφανίζεσαι σαν νικητής. Θα πάω για ύπνο και θα σκέφτομαι πως έχω δώσει όλη την δύναμη, όλη την ενέργεια, όλη την δουλειά, αφιερωμένη στο να είμαι έτοιμη γι αυτό το σημαντικό παιχνίδι και σίγουρα θα κοιμηθώ ήσυχη. Πάμε ΑΕΚ, μπορούμε να το κάνουμε, αρκεί να πιστέψουμε σ” εμάς».