
Το ντέρμπι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ είναι ιδιαίτερης σημασίας για τους «μάγκες» και ο κόσμος της Ένωσης αναμένεται να δώσει σε ένα ακόμη ματς μαζικό παρών. Ο Σάββας Καρυπίδης υπενθύμισε στους φίλους της ομάδας το ραντεβού.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο άσος της ΑΕΚ έγραψε χαρακτηριστικά στον προσωπικό του λογαριασμό στο facbook: «ΑΕΚ-ΠΑΟΚ στις 14:00 στο κλειστό γήπεδο του Πανελλήνιου . Όλοι εκεί», απευθύνοντας κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας.