03.3
17:26

Την Τετάρτη στις 17.00 με ΟΣΦΠ

AEK1924.gr team
Την Τετάρτη στις 17.00 με ΟΣΦΠ

Όπως όλα δείχνουν το ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΟΣΦΠ για το πρωτάθλημα ορίστηκε να ξεκινήσει την Τετάρτη στις 17.00.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μετά τον αποκλεισμό από το Κύπελλο οι Κιτρινόμαυρες θέλουν να πάρουν τη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό και να ανακτήσουν τη ψυχολογία τους. Πλέον με τον Μανώλη Ρουμελιώτη στον πάγκο η ΑΕΚ θα πρέπει να μην κάνει τα λάθη του προηγούμενου ματς και να πάρει τη νίκη για το πρωτάθλημα.

Το ματς όπως όλα δείχνουν θα διεξαχθεί την Τετάρτη στις 17.00 και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά. 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement