
Την είχαν σαν… Θεά στην ΑΕΚ και απέδειξε την αχαριστία της μέσω δηλώσεων της για το ματς της Τετάρτης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν θέλω να χάνω με τίποτα από την ΑΕΚ. Εχω τους λόγους μου και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Θέλω να αποδείξω ό,τι παραμένω καλή παίκτρια και ό,τι πήγα σε καλύτερη ομάδα, τον Ολυμπιακό.
Το παιχνίδι της Τετάρτης θα είναι διαφορετικό. Αλλαξαν προπονητή, αυτή τη φορά όμως, η ΑΕΚ θα είναι αγχωμένη. Εμείς πρέπει να βελτιώσουμε την τακτική μας. Αν παίξουμε με ψυχή, θα την κερδίσουμε πιο εύκολα», τόνισε η Κάταλιν Κις στο Φως εμφανίζοντας το πραγματικό ποιόν της.
Πλέον είναι στο χέρι της ΑΕΚ να απαντήσει εντός γηπέδων στην πρώην αθλήτρια της.