
Την πίτα του κόβει το τμήμα Πυγμαχίας της ΑΕΚ και προσκαλεί τον κόσμο να δώσει το παρών
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση:
Το Πυγμαχικό τμήμα της Α.Ε.Κ. κόβει την πίτα του, την Τρίτη 4 Μαρτίου στις 19:00 Παπαναστασίου 2-4 στην Νέα Φιλαδέλφεια…
Σας περιμένουμε όλους εκεί!!!!!