
Η Φένια Παπαγεωργίου θα συνοδέψει την αποστολή της ΑΕΚ στο Ρέντη για το αυριανό ντέρμπι της Ένωσης κόντρα στον Ολυμπιακό για την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η έφορος του τμήματος της Ένωσης βρέθηκε σήμερα στην προπόνηση των κοριτσιών όπου και συνομίλησε με τις αθλήτριες της ομάδας για το αυριανό ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Η Φένια Παπαγεωργίου θέλησε να τονώσει το ηθικό των κιτρινόμαυρων μια μέρα πριν το μεγάλο παιχνίδι. Μάλιστα, η έφορος του τμήματος αναμένεται να συνοδεύσει αύριο την αποστολή στο γήπεδο του Ρέντη για την κρίσιμη αναμέτρηση της ΑΕΚ.