
Ακόμα μια διάκριση πέτυχε η αθλήτρια της ΑΕΚ αυτή τη φορά στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Σπάθης στην Ιερουσαλήμ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το χάλκινο μετάλλιο πήρε η Δώρα Γκουντοπύρα στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Σπάθης στην Ιερουσαλήμ.
Η αθλήτρια της ΑΕΚ «πάλεψε» με την Ρωσίδα Κίλμοβα αλλά τελικά ηττήθηκε με 15-8 και κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο, ακόμα μια μεγάλη επιτυχία για το τμήμα ξιφασκίας της Ένωσης.