
Ο προπονητής του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, Σάκης Μουστακίδης αναφέρθηκε στην ήττα της ομάδας του από την ΑΕΚ μιλώντας στην ιστοσελίδα της ΕΟΠΕ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Έπρεπε να έχουμε κερδίσει.Ήμασταν πολύ καλύτεροι από άλλα παιχνίδια. Δεν πιάσαμε όμως κάποια standards. Δυστυχώς έχουμε κι άλλον έναν παίκτη τραυματία. Ξεμείναμε από κεντρικούς. Η συνέχεια είναι πάρα πολύ δύσκολη. Έρχεται το ματς με τον ΠΑΟΚ που είναι πάρα πολύ δύσκολο».