
Δύο διαιτητές από την Πάτρα και ένας από το Ηράκλειο θα σφυρίξουν την αναμέτρηση της ΑΕΚ με την Καβάλα στα πλαίσια της 16ης αγωνιστικής της Α2.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο λόγος για τους Χρήστο Παναγιώτου, Γιάννη Τσούνα και Γιάννη Μάλαμα, που θα διαιτητεύσουν το ματς της Ένωσης κόντρα στην Καβάλα, το οποίο είναι ένα από τα πιο σημαντικά στο δρόμο της Βασίλισσας για την επιστροφή της στην Α1 κατηγορία.