
Η ΑΕΚ υποδέχεται αύριο τον Πανναξιακό για το πρωτάθλημα της Α1 του βόλεϊ γυναικών και ο τεχνικός της ομάδας μίλησε για το επικείμενο παιχνίδι των κοριτσιών της Ένωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε δηλώσεις που έκανε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΟΠΕ, ο Αποστόλης Οικονόμου τόνισε πως θα πρέπει η ΑΕΚ να είναι αρκετά προσεχτική απέναντι στην ομάδα της Νάξο, η οποία είναι μια ομάδα με πολύ καλό υλικό.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Παίζουμε με μια σοβαρή και πολύ καλή ομάδα την οποία προσωπικά εκτιμώ πάρα πολύ και θεωρώ ότι αν δεν είχε 1-2 στραβοπατήματα θα ήταν τετράδα αφού έχει το υλικό για να είναι ψηλά, Γι αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και πρέπει να παίξουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε».