
Ο Σπύρος Παναγιωταράς τόνισε με δηλώσεις του ότι το ματς κόντρα στο Παγκράτι είναι αρκετά δύσκολο, καθώς οι γηπεδούχοι είναι το αουτσάιντερ και θα παίξουν χωρίς καθόλου άγχος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σπύρου Παναγιωταρά στο AEK BC:
«Είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, που πρέπει να αντιμετωπίσουμε σοβαρά. Είναι μια πολύ δύσκολη έδρα και το Παγκράτι προέρχεται από πολύ καλές εμφανίσεις, είναι το αουτσάιντερ του αγώνα και θα παίξει χωρίς άγχος. Αυτό του δίνει ένα έξτρα κίνητρο. Εμείς έχουμε την πίεση ότι πρέπει να πάρουμε αυτό το παιχνίδι, έχουμε προετοιμαστεί σοβαρά και θα κάνουμε ότι πρέπει για να το κερδίσουμε».