
Μετά την πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου, η ΑΕΚ βλέπει μπροστά της τον Πανναξιακό, τον οποίο φιλοξενεί την Κυριακή. Η αθλήτρια της Ένωσης, Πένυ Ρόγκα μίλησε για τον συγκεκριμένο αγώνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην ιστοσελίδα Volleynews:
«Όσο για το πρωτάθλημα, παίζουμε την Κυριακή με τον Πανναξιακό σε ένα αρκετά κομβικό παιχνίδι. Είναι μία καλή, μαχητική ομάδα, που δουλεύει πολύ καλά. Πιστεύω ότι θα είναι ανταγωνιστικές, αλλά εμείς θα πάρουμε το θετικό αποτέλεσμα».