
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της Ένωσης υποδέχεται αύριο (12 Φεβρουαρίου) τους Ίωνες για την 1η αγωνιστική της γ’ φάσης του Κυπέλλου
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί στις 17:30 στο κλειστό γυμναστήριο του 2ου Γυμνασίου και Λυκείου Νέας Φιλαδέλφειας και διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Προκοπίου – Σταρίδας, ενώ παρατηρητής θα είναι ο Τριανταφύλλου.