
Μετά τη μεγάλη νίκη επί του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στο κλειστό της Γλυφάδας, ο Νίκος Κρέτσης αναφέρθηκε στην ενέργεια που είχε στο παιχνίδι της η ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Όπως περιμέναμε ήταν διαφορετικό ματς από ότι εκείνο του Λιγκ Καπ. Και οι δυο ομάδες παρουσιάστηκαν κουρασμένες. Εμείς είχαμε καλές εφεδρείες, που ήρθαν από τον πάγκο κι έδωσαν ενέργεια στο παιχνίδι μας και μεγάλη ώθηση από τον κόσμο μας, που ήταν καταπληκτικός. Η νίκη αυτή μας κρατάει μέσα στη διεκδίκηση μια θέσης στην 4αδα. Βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά. Για εμάς κάθε αγώνας είναι ντέρμπι…», δήλωσε ο άσος της ΑΕΚ.