
Με αφορμή το ρεπό αυτού του Σαββατοκύριακου η Βασίλισσα θα κόψει την πρωτοχρονιάτικη πίτα το Σάββατο στο κλειστό των Άνω Λιοσίων, παρουσία της διοίκησης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Την εβδομάδα που διανύουμε η ομάδα μπάσκετ της Ένωσης είναι ελεύθερη από αγωνιστικές υποχρεώσεις και έτσι οι ιθύνοντες του τμήματος αποφάσισαν να κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα της Βασίλισσας την Παρασκεύη στις 15:00 στο κλειστό γήπεδο των Άνω Λιοσίων. Παρούσα στην κοπή θα είναι και η διοίκηση του τμήματος .