
Ο Βαγγέλης Ζιάγκος θέλει να εκμεταλευτεί τη διακοπή του πρωταθλήματος και να δουλέψει περισσότερο με κάποιους παίκτες του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα σήμερα ο Κωνσταντίνος Παπαντωνάκος βρέθηκε το πρωί στο κλειστό των Άνω Λιοσίων όπου και προπονήθηκε μόνος του, ενώ συμμετείχε και στην απογευματινή προπόνηση της ομάδας.
Τις επόμενες μέρες το ίδιο θα συμβεί και με τους Στέφαν Νίκολιτς και Στάθη Παπαδιονυσίου, καθώς ο Ζιάγκος θέλει να δώσει βάση στους νεαρούς παίκτες που διαθέτει, καθώς γνωρίζει ότι μπορούν να μετατραπούν σε πολύτιμα εργαλεία τόσο για την εφετινή χρονιά, όσο και για την επόμενη.