
Στην ημερίδα κλειστού στίβου που πραγματοποιήθηκε χθες στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας συμμετείχαν αρκετοί αθλητές της ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για την Ένωση ξεχώρισαν οι Αναστάσιος Παπούλιας και Δημήτρης Παπασπύρου που κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις στα 3.000μ. (με χρόνο 8.46.68) και την σφαιροβολία (με βολή στα 15,16μ.), αντίστοιχα. Πρώτος στην 2η σειρά των 1.500μ. βγήκε ο Γκελαούζος με χρόνο 3.49.06. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και ο Νικόλαος Καψής στο άλμα εις μήκος, κατακτώντας την δεύτερη θέση με άλμα στα 7,245μ., ενώ πέμπτος στην τελική κατάταξη της σφαιροβολίας ήταν ο Θεόδωρος Νασιάκος με βολή στα 13,82μ. Στα 400μ. ο Γιώργος Ανυφαντής συμμετείχε στην 5η σειρά, τερματίζοντας πρώτος (51.53), στα 800μ. ο Γιώργος Τάσσης συμμετείχε στην 2η σειρά παίρνοντας την 5η θέση (2.00.60). Οι Πέτρος Δεληγιάννης και Στέφανος Περόνα συμμετείχαν στα προκριματικά των 60μ. ωστόσο δεν κατάφεραν να περάσουν στον τελικό του αγωνίσματος.