
Με ανακοίνωσή της η ΟΧΕ γνωστοποιεί τη νέα αναβολή, λόγω της αποχής των διαιτητών, που πήραν οι αγώνες όλων των πρωταθλημάτων χάντμπολ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωσης της ομοσπονδίας αναφέρει:
«Λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των διαιτητών, ματαιώνονται όλοι οι αγώνες του προσεχούς τριημέρου. Θα ακολουθήσει σύντομα νέα ανακοίνωση της ΟΧΕ με αναλυτικότερη ενημέρωση».