
Στις 17.00 και όχι στις 18.00 θα ξεκινήσει τελικά το μεγάλο ντέρμπι της Α1 στο βόλεϊ γυναικών, μεταξύ της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως ανακοινώθηκε από την διοίκηση της Ένωσης άλλαξε η ώρα έναρξης και απο τις 18.00 που ήταν προγραμματισμένο, μεταφέρθηκε μια ώρα νωρίτερα.