
Ο Άκης Φλαούνας μίλησε στην κάμερα της ΝOVA λίγο πριν την έναρξη της αναμέτρησης της ΑΕΚ με τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα ο τεχνικός της Ένωσης τόνισε:
«Η πίεση είναι στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης. Μόνο κερδισμένοι μπορούμε να βγούμε από εδώ. Ο Ρουμελιωτάκης είναι κανονικά στην ομάδα, δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Εχουμε δείξει πως είμαστε μια ομάδα που δεν παρατάει τα παιχνίδια. Παλεύουμε τον κακό μας εαυτό και προχωράμε ως το τέλος»